Honkbal
Forums over Honkbal

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Het was een mooi jaar....................->>>>&g

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Honkbal Forum Index -> HCAW Honkbal Heren 4
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BigWillem

BerichtGeplaatst: 13-Okt-2008, 11:58    Onderwerp: Het was een mooi jaar....................->>>>&g Reageer met quote

->>>>>>>....................... met mooie trainingen, kantinediensten, overwinningen, teamgenoten en bessen-ijs!

Aan alle mooie dingen komt een eind. Na één jaar neem ik alweer afscheid van HCAW 4.

Ik heb op de meeste vlakken echt een leuk jaar gehad. Met plezier heb ik geluisterd naar de "Big Willems" en "He Ouwelullen" die lieflijk vanuit de dugout mijn kant opgebraakt werden. Ik loop niet weg voor de waarheid........ Very Happy

Ik heb helaas door veel te veel blessures en een ietwat slecht ingeplande vakantie veel te weinig kunnen laten zien wat ik wilde laten zien. Dat spijt mij want dat heeft voor mij toch wel het gezicht van dit seizoen bepaald.
Het is niet anders maar het heeft mij wel aan het denken gezet vamdaar deze beslissing. Nee nee jullie hoeven niet proberen mij op andere gedachten te brengen, echt niet.

Ik hoop jullie nog wel te zien op het teamuitje en anders kom ik volgend jaar zeker nog wel eens vrijblijvend sarcastisch aanmoedigen, ik weet dat jullie daar zo van houden Twisted Evil

De groeten mannen en wees lief voor MIke he!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Honkbal Forum Index -> HCAW Honkbal Heren 4 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: