Honkbal
Forums over Honkbal

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Kantinedienst 2006!!!

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Honkbal Forum Index -> HCAW Honkbal Heren 4
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wouter
Site Architect

BerichtGeplaatst: 01-Apr-2006, 16:27    Onderwerp: Kantinedienst 2006!!! Reageer met quote

Heren,

Ook in 2006 gaan we weer kantinedienst draaien op de zondagochtend. We doen dit alleen op de zondagen dat we thuis spelen. Je moet van 9 tot 12 aanwezig zijn, net als vorig jaar. Om 12 uur kun je dan het veld oprennen.

In het rooster heb ik rekening proberen te houden met het aantal keer dat je kantinedienst hebt gedaan in 2005. Excuses als ik dat verkloot heb. Verder heb ik rekening proberen te houden met mensen die bij elkaar in de buurt wonen e.d. Niets staat jullie in de weg om onderling te ruilen als het allemaal niet kan.

Ik heb Fons en Mike op 30/4 (koninginnedagweekend) neergezet, aangezien ik verwacht dat zij er het minst moeite mee hebben, de rest zal wel tot in de kleine uurtjes laveloos in een kroeg hangen en niet op tijd uit bed kunnen komen Smile. Excuses als ik ook dat helemaal verkeerd geinterpreteerd heb. Zelf ben ik dat weekend op vakantie.

De heren Callenbach heb ik niet op het rooster gezet. Peter niet uit respect en Philip niet aangezien hij vaak niet kan meetrainen en dus niet volledig van alle faciliteiten van HCAW gebruik kan maken, leek me wel zo eerlijk.

Het rooster:
30-4
Francois T 
Mike 

21-5
Jeroen 
Olivier

18-6
Ian
Ihno

2-7
Kai
Wouter

6-8
Martin 
Remco 

27-8
Bas 
Francois V 

29-8
Kai
Fons

1-9
Ian
Ihno

8-9
Jeroen 
Mike 

15-9
Wouter
Francois T

17-9
Kai
Olivier

22-9
Martin
Remco

29-9
Bas 
Francois V 

Laatst aangepast door wouter op 04-Jun-2006, 18:58, in toaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Fons
Site Admin

BerichtGeplaatst: 03-Apr-2006, 8:39    Onderwerp: Reageer met quote

"De heren Callenbach heb ik niet op het rooster gezet. Peter niet uit respect..."

Hee vader, heb je voor ons geen respect dan?
wouter
Site Architect

BerichtGeplaatst: 15-Apr-2006, 23:07    Onderwerp: Aanpassing rooster Reageer met quote

LET OP !

Zoals reeds gemeld gaan we ook kantinedienst doen op de vrijdagen in september. Het bovenstaande rooster heb ik aangevuld.
Naar boven
wouter
Site Architect

BerichtGeplaatst: 04-Jun-2006, 19:02    Onderwerp: update Reageer met quote

Update!

We hebben er nog twee dagen bij gekregen, ik heb bovenstaand rooster aangevuld.

18 juni in de ochtend van 9 - 12, er is die dag een little-league tournooi en de organisatie had meer mensen nodig. Ik heb Ian en Inho ingepland, kunnen jullie dan? Die middag spelen we in Nieuwegein.

29 augustus in de avond, deze is normaal voor Dames 2, maar die hebben dan een wedstrijd. Ik heb Kai en Fons ingepland. Kunnen jullie?
Naar boven
Fons
Site Admin

BerichtGeplaatst: 03-Sep-2006, 9:48    Onderwerp: Reageer met quote

Wederom een update, deze keer de Tolenaar shift. De utility player en outfielder maken plaats voor een werper en een outfielder op 15-9 waardoor de eerste twee personen 22-9 op komen dagen.
Royce

BerichtGeplaatst: 27-Sep-2006, 10:37    Onderwerp: 29 september... Reageer met quote

Grootmeester(s)!!!...aankomende vrijdag 29 september viert mijn zusje haar 21e verjaardag (wordt een groot feest), waardoor ik geen kantinedienst kan draaien deze avond. Is er iemand die mij hierin tegemoet kan komen?...Ik ga het met geen mogelijkheid redden!
Fons
Site Admin

BerichtGeplaatst: 27-Sep-2006, 14:41    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vraag me af of het nog nodig is om aanwezig te zijn, volgens mij zijn er geen wedstrijden meer en zijn de trainingen ook afgelopen. Misschien zit ik er naast en is het wel degelijk noodzakelijk. Wellicht dat van der Kamp dit even kan verifieren?
Royce

BerichtGeplaatst: 27-Sep-2006, 21:23    Onderwerp: Van der Kamp zou jij dit kunnen verifieren? Reageer met quote

Van der Kamp zou jij dit kunnen verifieren?
wouter
Site Architect

BerichtGeplaatst: 28-Sep-2006, 7:51    Onderwerp: Van der Kamp zou jij dit kunnen verifieren? Reageer met quote

Ik heb Rein Bruins gebeld. Er zijn nog steeds trainingen gepland; hij heeft nog geen bericht gehad dat ze niet meer doorgaan.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Honkbal Forum Index -> HCAW Honkbal Heren 4 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: