Honkbal
Forums over Honkbal

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Oefenwedstrijd

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Honkbal Forum Index -> HCAW Honkbal Heren 4
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
RobbyC

BerichtGeplaatst: 02-Jan-2007, 16:30    Onderwerp: Oefenwedstrijd Reageer met quote

Hallo daar ex-teammembers!!!

Dat is lang geleden dat ik de meeste van jullie heb gesproken. Alles goed bij HCAW? Hier in Tilburg is het allemaal prima.

Ik ben hier tegenwoordig zelfs coach van het eerste team, we gaan dit jaar ook vierde klasse spelen en ik vroeg me af, of we een oefenwedstrijd tegen jullie konden spelen. Bij voorkeur in Bussum. Aangezien ik geen emailadressen heb van jullie dacht ik, ik vraag het hier even.

Ik hoor het wel.

Groeten,

Robert Calis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Fons
Site Admin

BerichtGeplaatst: 02-Jan-2007, 17:13    Onderwerp: Reageer met quote

Hee Calis! Long time no see Smile

Dat lijkt me een uitstekend voornemen, ik zal dit voorleggen aan ons wedstrijdsecretariaat. Heb je nog enige voorkeur voor bepaalde data?
RobbyC

BerichtGeplaatst: 02-Jan-2007, 19:27    Onderwerp: Reageer met quote

de datum maakt eigenlijk niet heel veel uit. Bij voorkeur ergens eind maart of het eerste weekend van april. zaterdag of zondag maakt trouwens ook niet zoveel uit, als t een beetje meezit, willen we er een soort van trainingsweekend van maken...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Honkbal Forum Index -> HCAW Honkbal Heren 4 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: