Honkbal
Forums over Honkbal

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Sleutelstad Slagmensen en €46

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Honkbal Forum Index -> HCAW Honkbal Heren 4
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BigWillem

BerichtGeplaatst: 08-Okt-2008, 5:00    Onderwerp: Sleutelstad Slagmensen en €46 Reageer met quote

Mogge inactieven.

Kwam dit tegen op het honkbalforum, niet echt verrassend

...................Van de bonds site.

Dit was overigens een speler van het thuis spelende team.

ingaande 03-10-2008 t/m 31-12-2009 te schorsen als lid van de KNBSB wegens het duwen van de scheidsrechter, het gooien van spelmateriaal tegen de scheidsrechter en het maken van een trappende beweging in de richting van de scheidsrechter, tijdens de op 28-09-2008 gespeelde honkbalwedstrijd Keytown Hitters – Terrasvogels. Een eventueel in te stellen beroep heeft geen opschortende werking. Kosten € 46,-.

en een stukje verder.........

Ik was plaatscheids in die wedstrijd. Beide incidenten waren tegen de veldscheids gericht. De wedstrijd ging tussen de nummers 1 en 2 uit de competitie, die op dat moment evenveel verliespunten hadden. Voor beide zou winst het kampioenschap betekenen, aangenomen dat Terrasvogels de inhaalwedstrijd tegen de nummer 7 niet verliest. Er stond dus meer op het spel dan in de gemiddelde 4e-klassewedstrijd. De emoties bij de thuisploeg liepen hoog op toen ze in de late innings niet bij konden blijven, wat in hun ogen kwam door één of twee verkeerde calls van de veldscheids.

Uiteraard laat ons bestuur deze acties niet onbesproken met de betreffende spelers. Dat is echter een interne aangelegenheid en dat ga ik hier niet verder bespreken.

De veldscheids en ik zullen ons volgend jaar blijven inzetten als clubscheidsrechters (ik ook als bondsscheids), maar voorlopig even niet bij dit team.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Honkbal Forum Index -> HCAW Honkbal Heren 4 Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: